середу, 3 березня 2021 р.

Індивідуальне корекційно-розвиткове заняття «Подорож казкою «Ріпка»

 

Кожен педагог хоче бачити в своїй діяльності результат, кожен свідомий педагог працює на віддачу. В роботі з дітьми з ООП, і робота -  особлива, а часто педагог на віддачу отримує лише емоцію чи реакцію дитини – бо це і є єдиним джерелом  спілкування, особливо, коли дитина немовленнєва… Планувати таку роботу дуже складно, але часто наші фахівці здатні на неможливе.

Своїми надбаннями та досвідом роботи поділилася з нами Гура Л.І, вчитель-дефектолог КЗ «Інклюзивно-ресурсний центр» Бобринецької міської ради.

Фахівцем було проведено індивідуальне корекційно-розвиткове заняття «Подорож казкою «Ріпка» з дитиною з ООП Сахненко Вадимом.

Метою заняття було розширювати уявлення дитини про колір, величину, форму, закріплювати вміння розрізняти та називати овочі та геометричні фігури, порівнювати та сортувати предмети, розвивати логічне мислення дитини, увагу, пам'ять, дрібну моторику та виховувати позитивне ставлення до навчально-пізнавальної діяльності, тому що зацікавити дитину, змінювати види діяльності на посильні та зрозумілі для неї – це майстерність та велике бажання педагога допомогти вихованцю.

Заняття проходило у формі подорожі казкою «Ріпка» з використанням елементів лялькового театру. Протягом заняття змінилося декілька видів завдань: «Як росла ріпка» (роздавальний матеріал розташувати за величиною від найменшого до найбільшого), «Кольорові латки» (добавити елементи картинки, яких не вистачає), знайти «Що зайве?», «Впізнай за тінню», ін. Вчитель з дитиною повторили геометричні фігури, сортували овочі, повторювали цифри в межах 10, конструювали з допомогою дорослого, розвивали дрібну моторику.

Вища нагорода для вчителя – щасливі очі дитини, її посмішка та задоволення від виконаної роботи. І саме до цього зводиться системна, клопітка, щоденна, часом рутинна, але й творча робота вчителя.








Немає коментарів:

Дописати коментар